2 Ekim 2015 Cuma

Kalemzen İzliyor... || Pretty Woman - 1990 yapım




 Merhabalar efendim. :)


Başlıktan da anlaşılcağı üzere bugün film izliyorum. Adı Pretty Woman. Eski bir film ama imdb:6.9'muş. Kadınların bayılacağı bir film diye de bahsedince bir arkadaşım, hemen izleyeyim dedim ve ekran karşısındayım. ;)

****
Film bitti. Harikaydı. Tek kelime yeter bu filmi anlatmaya ama ben naçizhane filmin konusundan bahsedeyim.
Aşk biz kadınların izlemekten, dinlemekten, okumaktan bıkmayacağı bir tür. Eğer mutlu bir sonla biten bir film izlemek istiyorsanız, kesinlikle izlemelisiniz.
"Modern Külkedisi Masalı" dedi biri. Evet, öyle de denebilir. 
Kadın karakterimiz, hayatta kalabilmek için -demek daha doğru olur- bedenini satarak para kazanıyor.
Erkek karakterimiz ise, borsacı da denebilir. Batmak üzere olan şirketleri alıp büyütüyor ve onları parça parça satıyor. Bununla ilgili güzel bir sahne de var. Seveceksiniz.
Bir haftalığına girdikleri bir anlaşma onlara gerçek aşkı getiriyor. Yine bir gece yol kenarında kendisini alacak bir araba beklerken BEYEFENDİ'nin arabasına biniyor ve bağ bir şekilde kuruluyor.
Bir de final sahnesinden bahsedeyim ve daha fazla konuşmadan gideyim.
Bir yangın merdivenindeler! Neden bu kadar şaşırdın diye sorarsanız da hemen söyleyeyim. Adam yüksekten korkuyor. Buna rağmen sevdiği kadına ulaşmak için merdivenlere tırmanıyor. Çok etkileyici değil mi ama? 

İzleyeli ve bunları yazalı çok oluyor ama vaktim yok. Şu anda da bütün aile fertlerim muhabbet ederken ben bunu yayınlamaya çalışıyorum. Her neyse. Burada olmaktan memnunum. Bu filmi izlemiş olanlarınız varsa bana yazın konuşalım. Fil önerilerine açığım. Şimdilik kaçıyorum ama geri geleceğim. :) Hoşçakalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder